~Sahabat Kami~

Markaz Tarbiyyah Pas Pulau Kerengga

Jumaat, 6 Januari 2012

Fitnah Ustaz Azhar: Lagi pendedahan Fitnah Failed!!



Assalamualaikum. FUHH...Rupanya impak penganjuran Malam Tahun Baru 2012 bersama Al-Fadhil Tuan Guru Ustaz Azhar Idrus di Dataran Shah Alam baru-baru ini sangat hebat. Kehadiran lebih 80k golongan muda Selangor ke majlis tersebut cukup untuk membuatkan blogger2 Umno bagai CACING KEPANASAN!! Serangan fitnah yang amat dashat dihalakan kepada susuk tubuh Ustaz Azhar Al-Idrus. Mereka mungkin telah menerima isyarat kecemasan daripada BOS BESAR mereka Hajjah Rosmah dan Haji Najib..Fitnah terbaru dilakukan sendiri oleh Presiden Persatuan Blogger2 Syaitan Umno...iaitu Tun Faisal...(kami takkan memberi link keblog tersebut kerana tidak mahu membantu tentera2 syaitan)




Tajuk posting blogger syaitan itu ialah 'Gaya ustaz pemaki hamun dengan motor besar'...manakala gambar ini disiarkan sebagai main picture.









Antara isi fitnah tersebut ialah:




'Gaya hidup pemimpin Pas hari ini. Hebat! Tidak termasuk Mercedez Benz dan pelbagai kereta mewah lagi. Bezanya mereka bijak berpura-pura di depan pengikut masing-masing.'




Dan seterusnya seperti biasa blogger2 syaitan ini akan mencarut dengan perkataan2 lucah yang memualkan dan menjijikkan.




PENJELASAN:




Gambar yang menunjukkan Ustaz Azhar menaiki Harley Davidson ialah sebenarnya gambar yang diambil semasa Ustaz Azhar merasmikan karnival Pas Ganti Umno di Pantai Batu Rakit pada 30/10/2010. Ustaz Azhar bergambar sebagai GIMIK Pelancaran Alternative Riding Club(ARC) di Dun batu rakit. Dan PEMILIK motor tersebut adalah salah seorang ahli ARC..

Bagaimana kami tahu?...Ramai pemuda kami merupakan AHLI ARC(UIA merupakan ikon ARC) dan merupakan PEMINAT TEGAR Ustaz Azhar. Pemuda kami HADIR ke semua program melibatkan  Ustaz Azhar termasuk program tersebut..Berikut antara gambar yang diambil ketika majlis tersebut..BLOGGER SYAITAN KANTOI LAGI!!








































Gambar2 ini adalah antara ada dalam simpanan kami. Dan kami masih mempunyai beratus-ratus lagi gambar pada hari tersebut...Nampaknya blogger Syaitan terus Failed!! Bagi kami...andainya Ustaz Azhar ada  Harley Davidson sekalipun..tidak ada salah jika harta tersebut dibeli menggunakan wang HALAL melalui hasil penjualan VCD dan lain2..Yang SALAH lagi berdosa besar ialah apabila KAMU sebagai BLOGGER yang menjadi PENCACAI Umno untuk menyebarkan FITNAH DAN PEMBOHONGAN. Tidakkah kamu tahu bahawa WANG HASIL upah kamu sebagai BLOGGER SYAITAN adalah haram dan makan makanan HARAM tidak lain dan tidak BUKAN,,NERAKA lah jawapanNya...Nauzubillah min zalik....


Rujukan: PASPB

10 ulasan:

  1. Betul tu...
    mcm2 lagi fitnah..
    ade jugak saya baca blogger tu kate ustaz azhar x lyk jadi wali sbb main alat muzik yg bertali..
    (mase baru ni la,yang dengan zizan tu)
    mcm2 dia kutuk ustaz...
    lepastu saya tngk dekat bahagian 'Comment'...
    RAMAI orang yang TIDAK setuju dngn kenyataan blogger tersebut...
    orang siap bagi penjelasan tentang ustaz main gitar tu...
    ini kuasa ALLAH S.W.T...
    Blogger tu jelas-jelas TEWAS (FAILED) untuk memfitnah USTAZ AZHAR IDRUS...
    Kita lihat selepas ini apa lagi yang akan dibuat oleh 'MEREKA' untuk menjatuhkan USTAZ AZHAR IDRUS...
    Assalamualaikum...
    :)

    BalasPadam
  2. naik moto pn kn fitnah??diaorg dh xde modal...
    ari g padam letrik ms ustz ngaja....time mati reti plk nk cr ustz @ulama....

    BalasPadam
  3. eh maksud saya,*orang siap bagi penjelasan tentang kenapa ustaz main gitar tu... ini kuasa ALLAH S.W.T... ALLAH S.W.T 'merebahkan' TENTERA SYAITAN...*

    BalasPadam
  4. Kezaliman, penyelewengan wang rakyat & kemewahan hidup pemimpin UMNO yang jelas terang, nyata lagi sahih camne citer ?

    BalasPadam
  5. Fitnah yang berlaku sangat hebat di Malaysia...siang malam cerita fitnah...tak kira dimedia arus perdana dan media Online...tak kira Ulama, pemimpin, profesonal, Artis dan sesiapa sahaja yang menyokong pejuangan Islam dan menentang pejuangan Togrut akan difitnah.Namun, kita sebgai pejuang Islam harus hadapinya Sebagai pahit manis pejuangan..tiada pejuangan tampa kesusahan..Namun ana bimbang, bala Allah makin dekat kerana antara sebab Allah S.W.T menurunkan sesuatu bala adalah kerana fitnah yang berleluasa dalam kalangan masyarakat..Ana takut bukan mereka sahaja yang kena..seluruh rakyat akan kena..Marilah kita selamatkan Malaysia daripada Bala Allah...Menangkan Islam..Pru13..InsyaAllah..

    BalasPadam
  6. Sedih, sebab blogger tersebut adalah bekas student saya di SMKA Perak.

    BalasPadam
  7. Prof Dr Muhamad Kamal7 Januari 2012 5:59 PG

    Blogger Umno sudah hilang kredibiliti. Semua tuduhan terhadap pemimpin Ummat Islam adalah FITNAH. Tuduhan terhadap DS Anwar Ibrahim juga merupakan konspirasi terancang. Ianya telah didedahkan sahabat saya yang juga bekas penasihat politik DR Mahathir. Mereka akan gunakan apa sahaja cara untuk menghapuskan sesiapa sahaja yang akan mengugat kuasa diktator mereka.

    BalasPadam
  8. tun faisal tu wi penumbuk baru taw...keje nk fitnah org je...nk kencing org pn agak2 la..ingt org len xdak akai ka, ingt lembu mcm dia jugak k...kalo golongan lembus mcm diorang mmg percaya 100% la

    BalasPadam
  9. Fenomena UAI mmg terbaik..lawan pun gerun..saper Tun Faisal tu?..wane lelang ngat..meh nok kepok pale sutir...base otok 3 suku..

    BalasPadam
  10. konspirasi saiful bukhari terhadap anwar ibrahim..
    http://semutmalaysia.blogspot.com/2011/10/saksi-misteri-mari-menjawab-tuduhan.html

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini